Finques Feliu innovem al nostre espai

14 | 12 | 22
| Marca Feliu
  • nou espai feliu
  • nou espai feliu
  • nou espai feliu
  • nou espai feliu

Benvolguda comunitat lectora, avui volem donar una important notícia: a partir d'ara ens concentrem a la tercera planta de la nostra seu a Barcelona -carrer Via Augusta 143- no en la tercera i la sisena del mateix edifici com fins ara. 

Des de Finques Feliu veiem aquest canvi com una evolució en tres àmbits: l'eficiència en l'ús de l'espai, la cultura d'empresa i el concepte de treball. Quina és la base d'aquesta nova etapa? Volem acostar-nos al model 'coworking'. Per a aconseguir-ho, cada treballador/a del nostre equip tindrà la llibertat de triar taula. Sembla un detall sense importància, i ho seria si no es complementés amb altres iniciatives, ara bé, com veuràs hem anat desenvolupant projectes que faran que triar taula sigui una motivació per a tots i és que busquem quatre "impactes" que explicarem a continuació:

 a) Millora del confort  individual i del clima d'equip: donar autonomia a cada persona per a complir els seus objectius empodera. A més, aquesta novetat no és una ocurrència, es combina amb la decisió que va prendre la nostra empresa en finalitzar el confinament: convertir el teletreball per torns en una cosa definitiva

b) Augment de la cohesió d'equip: si es tria el lloc a l'atzar -o com a mínim una minoria el fa- la nostra creativitat augmentarà com a resultat de sinergies imprevistes de les quals brollen idees noves. Aquesta iniciativa s'entreteixeix amb una altra ja en marxa des de fa temps: "lidera el teu projecte".  

c) Empatitzar per a ser millors: la rotació de taules crea l'ocasió de comprendre el treball de qualsevol company.

d) Suprimir el paper generat per Feliu: ¡verde que te quiero verde!. Aquest és el color de Finques Feliu i, al mateix temps, és el que simbolitza la transició ecològica i nosaltres contribuirem a ella amb aquesta acció fàcilment verificable. 

És normal que com a client sorgeixi un dubte: On s'emmagatzema la informació que abans estava en paper en el moment en què aquest se suprimeix? Al nostre gestor documental informatitzat. Una crítica recurrent al sector immobiliari és la seva falta de digitalització, a Feliu ens queda molt per millorar, però fem passos irreversibles cap a ella. A partir d'ara la informació es classifica en: finca, departament dins de la mateixa i client.

Estem segurs del que fem, però no des de la supèrbia sinó des de l'escolta al client i la voluntat de millora constant.